får jag se dig ikväll, på tåget in till stan?

Den här fredagen är snart slut. Samhällsuppsatsen är ÄNTLIGEN inlämnad efter ett smärre nervsammanbrott idag i skolan och jag kunde inte vara lyckligare. Efter skolan hängde jag, Carin, Elin och Malin inne i Örebro ett tag. Jag lyckades göra av med himla massa pengar då jag hittade två bra födelsedagspresenter, fyndade en snygg mössa, köpte ett blått nagellack och en skitsnygg kavaj från HM. Men ni hör ju att det bara var bra grejer så då är det ju ingen fara. Eller?

Jag åker till Ungern imorrn förresten. Olgy ska på läger en vecka och förhoppningsvis träna på lite barmark. Dock är det typ fem grader varmt där nu och med tanke på att dom har haft lika mycket snö som vi så får vi nog se hur det blir med den saken..

Sjukling som jag har varit ett bra tag nu ser jag i alla fall verkligen fram emot att få träna ordentligt igen. Så följer viruset med mig på resan ska jag strypa det långsamt.

Jag har hört rykten om internet på hotellet så har ni tur kanske jag tittar in här någon gång, annars får ni helt enkelt ha en awesome vecka så hörs vi när jag är tillbaks.

Tills dess kan ni lyssna på detta.


så här såg vi ut idag förresten. Elins bild.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0