kalas

Eftersom bilderna från min egna kamera inte gick att jämföra med de från Elins så visar jag er dom istället. Dock i mindre format men hoppas det är fine med er. Vill ni se ännu fler kalasbilder kan ni titta in hos festfixarna Elin & Carin.

Jag var nedbjuden till våning ett kl 18:30, så jag gick ner och möttes av värsta kalaset i köket. Det var ballonger överallt. Och marrängswiss med tända ljus, himla fint!

 

Bilden gör sig inte rättvis. Det var asgott, verkligen. Det tyckte egentligen Carin också.

 


Sen tog kalaset slut. Men med mig hem fick jag en drinkbok och en jättegullig tesil. Så nu ska här drickas!

 

Vilket kalas alltså! Idag har jag inte ont i halsen (som det känns nu iaf) så en joggingtur i det fina vädret sitter nog på sin plats i eftermiddag. Nu ska jag göra mig lite vackrare så jag vågar gå till skolan om en stund.

 

Ha en underbar onsdag hörrni!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0