lunes

Hej kompisar!

Svenskaprovet är avklarat och gick nog inte så dåligt som jag var rädd för. Himla skönt. Efter skolans två lektioner drog jag och Carin till Örebro och shoppade jeans. Ni ska veta att köpa jeans är något av det värsta jag vet. Det finns typ inget tråkigare, jobbigare och dyrare. Men hör och häpna, idag lyckades jag. I really did it. Sist vi var i stan kollade jag in ett par nudiejeans som verkade sjysshta men som jag aldrig orkade pröva. Tror ni dom passade eller? Jaa. Helt awesome! Första affären och dom satt som en smäck. Det har nog aldrig hänt förr. Plånboken blev betydligt tunnare men vad gör det om hundra år?


glömde visa er våfflorna vi åt i torsdags

Jag har just målat naglarna men är så jävla hetsig av mig att jag inte ens orkade vänta tills det torkat innan jag började pilla med annat = redan fula naglar. Att jag aldrig lär mig..

Trots detta lilla missöde, visst är måndagar rätt bra dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0