nothing can stop me now

Hej kompisar.

Det är onsdag idag. Jag tror nästan onsdagar är mina favoritdagar. Så även idag. Det spelar egentligen ingen roll om jag vaknar på fel sida för så fort jag inser att det är onsdag så blir jag glad igen. Det är faktiskt så. Jag vet inte varför men det är något speciellt med dessa dagar. Man borde kanske bara ta och bestämma sig för att alla dagar är favoritdagar för då hade man ju alltid varit på bra humör.

Idag känner jag mig i princip helt frisk (peppar peppar) och är nästan ledig. Ska frivilligt gå till skolan om en stund och skriva på uppsatsen som ska in på fredag men annars är det inget på schemat. Skönt! Sen ikväll ska jag ju på Moneybrother med tjejerna. Sjukt kul! Jag menar, hur bra kan en onsdag bli egentligen?

Hoppas ni också är på grymt bra humör idag. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0