pain

Förlåt om jag har varit lite dålig med sånt här på senaste tiden. Jag har gjort så mycket annat. Igår kom till exempel min kära storasyster på finbesök här i Hallsberg. Hon hade aldrig sett min lägenhet innan så en liten övernattning innan hon drog hem till Norge fick det allt bli. Det var himla mysigt! Vi åt kebab, spelade gitarr och mös.

Igår, innan Anna kom, fick jag massage av en viss Nils Åsman från Örebro. Han är känd idrottsmassör och hjälper tydligen massa duktiga orienterare så han kan nog sin grej. Men,

herregud säger jag bara.

Det var länge sen jag var med om sådan smärta. Jag har många gånger funderat över hur ont det gör att föda barn och nu tror jag faktiskt att smärtan jag kände var ganska likvärdig. Det var helt galet verkligen. Han hittade en muskel på utsidan av låren som fick mig att tjuta som ett litet barn. Tydligen så är just den muskeln boven i dramat i knäproblemet så det är massage och töjning som gäller. Han kommer tillbaks på onsdag igen så då ska jag köra dubbelt upp, två timmar, så kanske jag blir av med skiten. Två timmar i helvetet och betydligt tommare plånbok, jo man tackar.

Idag har jag träningsvärk (endast pga massagen) men har haft en riktigt fin dag! Vaknade när syster gick till tågstationen och sen har det bara flutit på. I skolan fick jag min studentmössa(!!!!) och så fick jag tillbaks uppsatsen jag lämnade in för två veckor sen. Jag fick mvg och behövde inte komplettera någonting. Hur underbart? Inte för att på något sätt skryta med betyget men det vara bara så-jävla-skönt. Nu kan jag lägga det bakom mig och räkna ner ytterligare till studenten. 11 veckor och två dagar kvar nu.

How wonderful.

Kommentarer
Postat av: agnes

åh då får jag också hämta min studentmössa! by the way så sa jag ju att du skulle få bra betyg på din uppsats jag är inte förvånad :)

2010-03-25 @ 14:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0