ris och ros

Hej guys.  Nu sitter jag här och är arg på massa saker. Mest arg är jag på min hals eller vart fan problemet nu sitter. Hostan vägrar ge sig och halsen blir röd och arg från och till hela tiden. Alla säger att det inte kan vara halsfluss utan att det är ett virus som håller i sig. Men hur länge ska det bo i min hals i så fall? Jag orkar inte känna mig som en tjock soffliggare längre. VILL INTE!

Sen är jag lite arg för att jag glömde min kamerasladd hemma. Jag hade fina bilder jag ville visa er. Förhoppningsvis kommer den på posten någon dag i veckan så ni får helt enkelt klara er tills dess.

Och sen håller min rygg på att döda mig. Massage? Ja danke. Pronto.

Så, nu har jag fått klaga lite så jag hoppas jag känner mig gladare snart.

Jag har i alla fall haft en jättebra helg! Lugn och skön och fin. Igår gick vi ju på bio Ellen och jag. Innan bion var vi och käkade och efter så satt vi på ett mysigt fik och pratade. Hur bra som helst. Själva bion var väl lite av en besvikelse tycker jag. Visst, filmen var väldigt bra (lite för hemsk bara) men den skilde sig så mycket från boken vilket jag tyckte var tråkigt. Det blev ju en ny historia liksom. Det tycker jag alltid är svårt när man först har läst en bok och sen ser fimen. Oftast blir man besviken över att det inte såg ut som man tänkt sig eller var precis som i boken. Men det är väl sånt man får räkna med i guess. Men ni som inte läst boken, ni gillar den säkert jättemycket.

Idag har dagen spenderats i soffan framför Vasaloppet. Det var lika mysigt som alltid och det var nästan så jag blev lite sugen på att åka någon gång. Många av grabbarna jag känner som åkte var riktigt duktiga. Himla skoj. Efter den sega förmiddagen framför tvn fick jag skjuts in till centralen för att ta tåget till Hallsberg igen. När jag står där inne vid spottkoppen och har tråkigt, typ tjugo minuter innan mitt tåg ska gå, får jag plötsligt ett paket uppstucket framför ansiktet. När jag vände mig om stod Ellen där. Fina fina Ellen som överraskade mig och kom in till stan bara för att ge mig min present som hon glömde igår. Det gjorde verkligen min dag! Jag fick ett jättefint svart väggord. Love. Har tittat ut ett fint ställe ovanför sängen som jag tror det kommer passa perfekt på. Ni ska få se sen.

Hoppas ni haft en fin söndag. Nuss o klem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0