slovakien

Hej snyggingar.

Tänkte bara säga att jag just nu sitter i mitt och Linas dubbelrum på hotellet och har det ganska bra. Stor skön dubbelsäng med världens största och mjukaste kudde, trerätters till både lunch och middag och spaanläggning på hotellet. Jag förstår inte riktigt hur olgy har fått ihop det med ekonomin det här året om man jämför med klassen på de andra lägrena vi varit på. Men som sagt, man ska väl sluta när man är på topp så jag klagar inte. Det är inte helt snöfritt på marken men det är helt klart hundra gånger mer vår än hemma. Imorse sprang vi ett njutpass uppe på en höjd med massa negativ kurvbild. Solen sken och jag var typ världens gladaste som äntligen kunde träna! Tog det ganska lugnt och kände mig relativt pigg så snart bär det av till pass nummer två för dagen. Blir lugnt där med så jag kommer igång ordentligt, sen hoppas jag vara fit for fight resten av veckan.

Hoppas ni lever livet hemma. Pusss


Kommentarer
Postat av: freddeeee

Mer repotage! mer bilder! gärna en intervju med den där sandström;)

2010-03-15 @ 12:36:28
URL: http://www.hagaby-goif.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0