tuesday wednesday break my heart

Idag vill jag skjuta någon för att jag aldrig blir frisk. Jag gör verkligen allt jag kan för att bli det men ändå vaknar jag varenda jäkla morgon utan att kunna andas typ. Jag sover massa, tränar inte, äter bra och dricker kopiösa mängder (vatten!), vilket i sig gör att jag måste kissa stup i kvarten. Men inte blir jag frisk för det, nej nej. Men nu har jag bestämt mig. Imorrn när jag vaknar ska jag vara frisk, det bara är så. Därmed basta!

Nu ska jag snart sticka iväg till Agnes för att prova hennes balklänningar ännu en gång och sen vidare till Sara där det blir fika med töserna. Tror det blir en fin kväll.

Har förresten på mig mina nya jeans idag. I already love them. Jag har en känsla av att vi kommer få ett långt och fint förhållande tillsammans.


och härmed ger jag er den första och (förhoppningsvis sista) bilden på min rumpa


en så kallad dagens outfit kan ni ju få när jag ändå håller på


p.s Det var länge sen man hörde nått från er. Lever ni?

Kommentarer
Postat av: Sofie

guud så fina de var!! :)

2010-03-30 @ 19:43:22
URL: http://shansen.blogg.se/
Postat av: matilda

NICE BOOTYYYY! Riktigt fina jeans alltså, bra kap där! jo jag lever, en halv termin tentades av i söndags och igår, 20 timmar senare, började nästa kurs, yayy. Jag har världens diskberg på diskbänken som jag önskar ska försvinna på något magiskt vis. Men hörru, KYRA PÅ DIG! I feel you, vet hur det är att aldrig bli frisk. Men sen när du väl bli frisk, vilket jävla immunförsvar du kommer ha då! Puss!

2010-03-30 @ 20:29:51
Postat av: Sofia

Jag lever och smygläser :)

2010-03-30 @ 21:42:29
URL: http://diesofia.blogg.se/
Postat av: Klara

haha, ni är ju roliga. Tack! :)



Matilda, det låter som om du har fullt upp! Hur gick tentan? Trivs du med linjen och så? Det där med disken önskar jag att jag kunde trolla bort åt dig så kan du få trolla bort min förkylning i gengäld! ;) Japp, känns som om jag varit sjukt för flera år framöver nu! Ta hand om dig, puss!

2010-03-31 @ 23:10:56
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0