update

Jag försöker ladda upp fina bilder härifrån men det går inte. Det trådlösa är "very low" så det är väl bara att gilla läget. Ska nog ge upp det här och sova snart istället. Det är helt sjukt men det är få gånger jag varit så trött i kroppen som jag är nu. Annika och jag har kommit underfund med att smärtan i knät troligtvis kommer av att jag är alldeles för stel och kort i baksida lår och rumpan. Det är tydligen därför jag har haft så ont i ryggen på senaste tiden också. Och samtidigt som baksidan är stel så tar framsidan all belastning så nu har jag tokigt trötta lår. Ser fram emot en eftermiddag utan träning imorrn då vi ska ner och göra stan. Vad nu det innebär. Får se vad vi hittar för skoj helt enkelt.

Näe, sova var det. Bilder kommer när internet mår lite bättre. Sleep tight hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0