trött

Ikväll är jag trött.

T.r.ö.t.t.

Har ont i hela kroppen och som grädde på moset gjorde knät ont på eftermiddagspasset. Fan, jag orkar inte bli skadad igen så jag ska verkligen göra allt som står i min makt för att lindra det hela. Just nu innebär det voltaren, massa stretching och ipren. Hoppas det håller veckan ut bara så får Åsman komma och massera ut skiten när vi kommer hem. 

Annars är allt bra här. Imorrn styr vi kosan mot Ungern där vi ska bo resten av dagarna. Ska bland annat träna på vm-banorna så det blir nog sjyssht. Har hört rykten om att det är barmark på riktigt där också så jag håller tummarna. Har ingen koll på internetet där så vi får se hur det blir med dina intervjuer Fredrik, ska kolla upp saken.

Hur är det hemma? Vår? Kallt? Sol?




Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0