trött på inget trött på allt


le love

Trött på att det aldrig blir som man vill. Trött på att knät gör ont och att jag har ont i halsen, igen. Trött på snön och kylan. Trött på att vara ensam. Så. himla. trött. på att vara ensam. Det har funnits vissa perioder under det senaste året då jag verkligen inte brytt mig. Då jag inte har saknat de uteblivna telefonsamtalen och de fina smsen när man vaknar. Det är inte någon som ringer bara för att höra min röst, men jag har varit nöjd ändå. Nu är det tvärtom. Jag får ont i magen och tycker att jag ser pussande par vart jag än går. Precis alla jag känner har pojk/flickvänner. (självklart är det inte sant men det är så det känns, typ) Det finns ingenting som går upp mot känslan av att veta att världens finaste kille tycker att man är världens finaste tjej. Ingenting. Man behöver aldrig känna sig ensam. Det är väl klart som fan att man saknar det? Jag gör i alla fall. Nu är det bara jag.

Är skiträdd att jag kommer bli typ fyrtio år och leva ensam i en liten lägenhet med min lilla hund.

Jag vill inte.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh, du har precis den känslan jag har! Och värre är det när man ligger hemma sjuk, mår dåligt, och man inte får ett enda sms på telefonen... Då saknar man det som fan!

Vi får hitta kärleken snart Klara ;) jag förstår dina tankar iaf, för jag känner precis likadant! Hade varit mysigt att ha ngn som skickade ett sött sms bara helt sådär. Men det lär väl dröja ett tag innan man får ngt sånt!

2010-03-23 @ 10:15:15
URL: http://shansen.blogg.se/
Postat av: ellen

Häng inte läpp, du har ju iaf en fin käpp :)



http://www.robmad.com/images/Malta%202001/1%20Valletta%20May%202001.jpg

2010-03-23 @ 15:28:31
Postat av: Klara

Sofie, skönt att höra att jag inte är ensam i alla fall ;) Jag håller tummarna för oss båda!



Ellen, skön tant! (och käpp med för den delen..)

2010-03-24 @ 22:42:39
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0