a trip down the memory lane

Jag sitter och leker lite med spotify. Det är roligt tycker jag, speciellt när man hittar massa låtar som man lyssnade på en gång i tiden men som man sen glömt lite. Tokigt egentligen hur mycket tankar och känslor som förknippas med vissa låtar. Det räcker med att trycka på play och sen är man där igen. 2005/2006.

Nu har en hel del gamla godingar fått flytta in i listan. Bland annat dom här:



Float on - Modest mouse


Naive - The Kooks


Black cadillacs - Modest mouse


The world at large - Modest mouse


Man must dance - Johnossi

Det finns massa massa fler men dom här får räcka så länge. Nu måste jag springa ner till Agnes och tjejerna som väntar på fiket. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja men eller hur, bloggar är så himla mysiga :)



Bara för ren information så tror jag att jag hittade din blogg på facebook, vi har ju gemensamma vänner där och så. Kände igen dig som "aaah där är hon, bruden från Karlsnäs" för jag är ju en Sjöarpare själv :)

2010-04-01 @ 09:45:21
URL: http://diesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0