vill hem, pronto

Killarna sover och jag har en och en halv timme att slå ihjäl innan jag får cykla hem till min säng. Sitter och fryser, har ont i huvudet och mår illa. Inte bästa kombinationen direkt, speciellt inte om man är i ett främmande hus och ansvarar för två små barn. Jag hoppas för guds skull att jag inte gått och blivit kräksjuk, då dör jag. Ni kan väl också hålla tummarna för att jag inte blivit det?

Behöver tips på ny musik hörrni. Lite musik som inte går på radion dygnet runt utan sådan som finns gömd någonstans som man blir glad i magen när man hör. Musik som man vill lyssna på på kvällarna när man sitter i sitt rum och filosoferar. Har ni någon sån?

Nuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0