finito!!!!!

Ikväll gjorde jag klart min absolut sista skoluppgift på gymnasiet. Jag är KLAR. Imorrn när jag vaknar så är det över och festen kan börja. Jag kan inte riktigt fatta det. Jag kommer aldrig mer behöva läsa ämnen som har noll att göra med det jag vill göra i framtiden och kan vila ifrån det här med läxor hur länge jag vill egentligen. Vi får väl se om det bara är över sommaren, till våren eller ännu längre. Men det härliga är att det bara är jag som bestämmer nu. Jag kan göra precis vad jag vill. PRECIS vad jag vill.


Så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis!!! Bästa känslan!

2010-05-28 @ 09:48:03
URL: http://karinbarin.blogg.se/
Postat av: mamma

GRATTIS! Njut nu de sista dagarna!

2010-05-28 @ 10:56:28
Postat av: anna

Grattis, och vælkommen till "andra sidan"!

2010-05-29 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0