back to reality, oops there goes gravity

Idag var dagen då den började igen. Vardagen med stort v. Jag har jobbat mellan 08.15 & 17.00, hetsat direkt till träningen, kommit hem vid nio, ätit, hängt upp kläderna, fixat och borstat tänderna. De fyra sista sakerna har jag hunnit göra på två timmar. Nu ska jag sova. Trist men sant. Imorrn kanske jag har några mer minuter att chilla på. Typ visa er bilder från helgen som Malin ska ge mig snart. Det blir nog bra. Imorrn ska jag skypa med Johanna också, ska bli sjukt spännande att höra hur hon har det på andra sidan havet. Nu sängen. Puss och natti.

Kommentarer
Postat av: liza

bara över dagen. åker tillbaka vid 19! hur länge jobbar du?

2010-11-03 @ 08:21:05
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0