finsöndag



Idag har jag haft en så himla fin dag. Det bästa av allt är att klockan bara är sex och det ser ut som om kvällen kommer bli minst lika bra. Sen att det är första advent och mysfaktorn redan ligger på max gör ju inte saken sämre. Hittills idag har jag fått sova till jag vaknade av mig själv vilket är ren lyx, tittat på Vinterstudion som är en av vinterns höjdpunkter, BAKAT LUSSEBULLAR (som jag älskar över allt annat och längtar efter hela året) och ätit lunch med och bjudit Malin på bio. Det sistnämnda var min första adventspresent till henne. I år har vi nämligen utvecklat vår vardagspaketkalender till en adventskalender så vi satsar på fyra lite finare presenter istället för tio halvbra. Vi såg för övrigt Himlen är oskyldigt blå som var en jättefin och bra film. Se den! Jag fick ett franskt manikyr-set som jag förhoppningsvis ska få lite snyggare naglar med. Himla bra! För att toppa allt det här har jag tänkt äta tacos med min familj och sen ladda om inför Ensam mamma söker-finalen ikväll klockan åtta. Åhhh, blir helt varm i magen av det programmet! Ikväll är det alltså dags för det slutgiltiga valet så allt kommer vara sådär underbart puttinuttigt och jag kommer älska det, can't help it. Nu ska jag titta ikapp lite PH. Fin dag som sagt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Undrar när du ska inse att lussebullar är det tråkigaste som finns...

2010-11-28 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0