helgen

Hej fina ni. Precis som jag trodde så blev den här helgen kanon. Håkan igår var riktigt mäktigt och bara så himla himla härligt. Trots att jag hade sittplats med mor och far så kunde jag inte låta bli att ryckas med i hysterin och köra min egna lilla dansfest på läktaren. När sen hela hovet ställde sig upp under Kom igen Lena och allsången var total visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag slutar aldrig att imponeras av den mannen alltså, det är helt sjukt. (Ni ska få se bilder imorrn, promise)

Idag har jag hängt med Malin hela dagen, tränat och fixat inför soppkokningen på tisdag. Kan tyckas tråkigt men alltihop var faktiskt väldigt mysigt. Nu förvånas jag mest över att helgen tog slut tusen gånger fortare än den började men det är väl så det är antar jag. Fem dagar kvar till nästa paus i vardagen och en årsfest som väntar. Kan inte bli annat än bra. Nu sängen och drömma fina drömmar. Vi hörs imorrn kompisar. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0