fredag

Äntligen fredag och två dagar ledigt. Önskar bara att jag vore lite piggare än vad jag är för då hade jag nog varit lite mer happy. Halsen gör skitont och hostan från helvetet är på ingång men det är väl baksidor man får räkna med när man jobbar med snoriga barn hela dagarna. Den här veckan har gått fort vilket såklart är skönt men jag har inte riktigt hängt med på nått sätt. Jag har absolut inte haft en dålig vecka, tvärtom, men tankarna har snurrat (som de visserligen alltid gör) för mycket och jag har inte tillåtit mig själv att stanna upp och känna efter. Helt enkelt för att jag inte vågar. Fega fan. Jag bara gör och kör på med förhoppningen om att känslorna inte ska komma ifatt. Men det gör dom, varenda gång. Det spelar ingen roll vad det handlar om.

Nu ska jag äta tacopaj med lillasyster och bli på lite bättre humör. Det är ju bara fredag en dag i veckan!

Puss fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0