it takes a muscle to fall in love

Hej guys. Jag är så glad ikväll. Den lilla kick-offen med Ullmax var ganska skoj och framförallt så var det roligt att träffa Malin igen. Det var kanske inte så länge sen sist, en dryg vecka, men det gör sån skillnad när man är så van att träffas varje dag. Och sen, när vi var på väg hem med lite nya fleecetröjor och grejer (gratis är gott!) så ringde Carin och vi planerade helgen lite. Jag och Malin ska ju flyga ner till Lund på fredag och hälsa på henne och jag längtar så jag spricker. Åh, det kommer bli en så fin helg. Sen att Lund nog är Sveriges mysigaste stad gör inte saken sämre.

Mycket fin och bra kväll helt enkelt. Knappt ont i halsen har jag nu heller, PEPPAR PEPPAR. Take care fina ni. Och lyssna på denna, om ni vill förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0