live love laugh

Hur mår du? en liten släng av körtelfeber men annars mår jag fint.
Skrattar du? högt och ofta.
Gör du saker som får dig att må bra? yes, jag umgås mycket med mina finaste vänner och lyssnar på bra musik.
Träffar du människor som får din mage att pirra? lite ont om det för tillfället tyvärr men jag jobbar på't.
Känner du dig starkare eller svagare än förut? mycket starkare.
Saknar du? tryggheten i kärleken och vännerna som bor långt bort.
Tar du hand om dina vänner? jag försöker så gott jag bara kan så det hoppas jag verkligen.
Älskar du? fina, leende ögon och mysiga morgnar.
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra? näe, man får nog ta lite i taget.
Håller du dina löften? till 95 %
Längtar du? efter fjärilarna i magen.
Tänker du? jämt och hela tiden.
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen? I do, a lot.
Vill du? leva och skratta.
Önskar du att det var som förut? ibland fast oftast inte.
Går du vidare? ja.
Gråter du när ingen ser? ja, när det känns som allra jävligast.
Vågar du? tyvärr är jag nog lite av en fegis många gånger.
Är du lycklig nu? ja, det skulle jag nog säga, fast jag har så svårt att definiera ordet lycka så jag vet inte riktigt. Är i alla fall absolut inte olycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0