lovely thursday

Jag har haft en så himla fin dag idag. Kom hem alldeles nyss helt varm och glad i magen. Det som från började bara skulle bli en fika med Karro slutade med en heldag med både henne och Martin och det var bara så jäkla skönt. Vi hängde i ateljén och käkade lite lunch och fikade, sen gick vi lite på stan innan vi begav oss hem till Martins crib på Gärdet för lite tacomiddag och mys. Först funderade på om jag inte skulle hem istället efter fikan "för jag ju hade så mycket att fixa". Fuck it liksom, vad hade jag egentligen att göra just ikväll som var viktigare än att umgås med människor som gör mig glad? Absolut ingenting kom jag på och hängde glatt med. Man (jag) borde verkligen göra så oftare. Släppa lite på planeringen och måstena och bara göra det som känns bäst. Nu är jag hemma full med energi och ro och är mer än redo för att packa och fixa hela dagen imorrn innan planet går mot Lund. Så himla bra det också. Åh. Livet är bra fint ibland alltså!


Var inne på Urban Outfitters en sväng. Alltså, den affären. Så himla mycket roliga saker!


Sorry för den dåliga mobilbildskvalitén. Ännu en anledning till att införskaffa en ny kamera..



Hittade den här på Michaelas blogg nyss förresten. Tyckte den passade in ganska bra här ikväll. Ta hand om er kompisar. Hoppas ni också njuter lite och är glada i magen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Martin ser inte helt lika road ut!

2010-10-29 @ 17:21:24
Postat av: kungkarro

De var verkligen helmys bruden:) Vi får se till att göra de oftare!

2010-11-19 @ 22:42:04
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0