söndag

Veckans sista dag och jag har inte den minsta söndagsångest i min kropp. Kanske beror det på att jag inte har jobbat sen förra måndagen och inte ska göra det imorrn heller, jag vet inte, men jag har bara ett skönt lugn i mig idag. Vaknade vid tio efter att ha sovit elva timmar utan att vakna en enda gång. Friskhetstecken nummer ett då jag ända sen jag blev sjuk, vaknat varje natt pga feber eller för att halsen gjort så ont. Men inte inatt! Jag är ensam hemma och har suttit och ätit lång mysig frukost med mig själv. Perfekt kokt ägg, varm choklad, juice och varma bauguetter samtidigt som P3 står på i bakgrunde kan ju inte bli annat än bra.

Funderar på vad jag ska hitta på nu. Vill göra så mycket men borde göra mest ingenting för att bli helt frisk. Ska kanske titta på The guardian och känna att det inte är hela världen att vara sjuk när det är den tjugofjärde oktober och regnet öser ner ute. Det ska jag nog göra. Och längta lite till klockan åtta ikväll då det är Ensam mamma söker, finaste programmet alla kategorier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0