tro & tvivel

Hej kompisar.

Jag har insett att jag inte gör så mycket spännande saker nuförtiden, vilket antagligen är anledningen till att det är så tyst här från min sida (er sida också för den delen). Men jag jobbar på och trivs med det. Har fått ont i halsen idag så min nya onsdagstradition med spinning på friskis fick helt enkelt ställas in. Tänkte att det inte gjorde så mycket för HÅKANS NYA SKIVA släpps ju idag och jag har längtat efter den hur länge som helst. Men när jag kommer hem och tänkte lyssna på den på spotify så finns den ju självklart inte där ännu. Helvete också. Varför inte? Och varför räknade jag bara iskallt med att den skulle göra det? Åhhh, ångrar sönder att jag inte beställde hem den till brevlådan istället. Har försökt ladda hem den nu ett tag också men det funkar ju inte det heller.

Men nu ska vi inte vara sånna. Elin ringde just och vi bestämde att vi ska mysa med tjejerna i helgen och imorrn ska jag hem till Linnea med Ellen och Malin. Varför klaga när man har sina finaste vänner omkring sig?



P.S Någon som vet om det går att kolla på paradise hotel på play utan att behöva betala på viasat on-demand? (skäms lite för att jag frågar men jag undrar verkligen..)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad tycker du om skivan? :) Nu när du har lyckats få den nerladdad och allt. Ang. Paradise så tror jag inte att det går att komma förbi att betala 49kr i månaden, jag blev också skitbesviken, haha. Tyvärr så bryr man ju sig! Men det går i repris varje kväll runt halv elva-elva, så du kan se avsnitten då istället!

2010-10-14 @ 11:24:47
Postat av: Klara

Karin, jag tycker skivan är fantastisk! Den enda låten jag har lite svårt för är just 2 steg från Paradise men resten tycker jag är grymma! Har du förresten tänkt på hur lik Vid protesfabrikens stängsel är Nu kan du få mig så lätt? eller är det bara jag som tycker det? Och vad tycker du själv om skivan? När det gäller paradise så får jag nog ta mig en funderare på om det är värt det eller inte. Haha okej, tack för tipsen! Ta hand om dig, puss!

2010-10-16 @ 14:37:38
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0