tuesday's gray and wednesday too

Tisdag idag då. Lätt att tappa dagarna när jag bara går hemma och gör mest ingenting. En fredag hade lika gärna kunnat vara en onsdag, trist men sant. Men friskhetskurvan går spikrakt uppåt och idag har jag knappt haft ont i halsen alls. Dock är jag väldigt snorig och hostar som en gammal rökare men det är ingen fara, så funkar jag alltid
när jag varit sjuk och börjar bli bättre. Kroppen försöker liksom hosta ur sig skiten på något vis.

Idag har jag ägnat dagen åt att ringa. Ringa ringa ringa. Jag har ringt allt ifrån blodcentralen till Agnes och typ tio samtal däremellan. När jag inte har pratat i telefon har jag kollat några avsnitt gossip girl säsong två. Jag har fått för mig att jag ska titta ikapp det som går nu, dvs säsong fyra, så jag har lite att jobba på.

Vad har ni sötnosar gjort idag? Eftersom jag är isolerad från omvärlden just nu så skulle jag bli himla glad om ni berättade!

P.S Håkans skiva finns ute på spotify nu. Lyssna!

Kommentarer
Postat av: malin andersson

Åh, tack för att du meddelade att Håkans album hade kommit upp på Spotify! Om du har hunnit lyssna på det mycket får du gärna rekommendera nån låt som du gillar extra mycket. :)

2010-10-27 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0