21 september

Hej kompisar!

Om man får ta i lite så kom jag just innanför dörren. Nästan i alla fall. Har jobbat hela dagen, haft planeringsmöte direkt efter det och sen hetsat hem till kusinerna för att fira Edvin som fyller tretton idag. Fullt upp och just idag önskar jag kanske att dygnet hade lite fler timmar. Jag hade velat sitta kvar här en stund. Lyssnat på lite fin musik, läst lite bloggar och kanske tittat på något avsnitt av Spung. Tyvärr hinner jag inte för klockan ringer halv sju imorrn bitti och jag är inte den som är den som mår bra av för lite sömn. Åtta timmar vill jag ha, så är det bara. Detta innebär helt enkelt att sängen väntar för min del. Vi kanske hörs imorrn kväll efter jobb och träning. Det vore väl fint?

Förresten så skulle jag vilja/kunna skriva hur mycket som helst om valet i söndags och om hur besviken jag är på svenska folket. Vad hände egentligen? Hur kunde det gå så fel att vi lät ett främlingsfientligt parti komma in i riksdagen? Jag får ont i magen bara jag tänker på det. Men, det får vi prata mer om en annan gång.

Dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0