livet




Igår var jag ute och svirade med tjejerna i stan och allt var precis så som man vill att det ska vara. Vi började med mysmiddag i Malins lägenhet vid Östermalmstorg följt av Ludwig Bell på Debaser medis. Skitkul kväll och imorse vaknade jag upp och mådde way better än jag förtjänar och kom på att jag är så himla nöjd med livet. Det finns så mycket fint och bra här att jag just nu inte hade velat vara någon annanstans.

Hösten är på väg men idag bekommer det mig inte utan är bara härligt. Lite kyla i luften och fina löv på träden gör mig snarare sugen på promenad i stan (som jag förövrigt insett är sjukt fin). Att sen det faktum att min första riktiga lön trillar in på kontot imorrn och de flesta av mina allra finaste vänner befinner sig på alldeles lagom avstånd gör mig helt glad i magen.


Bakisfika utan att vara bakis med Ellen = bäst.



Nu ska jag längta tills ensam mamma söker börjar klockan åtta och bli ännu lite nöjdare med den här dagen. Puss älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0