sitter hemma, är sjuk & gör listan som många av er redan gjort.

VAD LYSSNAR DU MEST PÅ JUST NU?
- Robyn, Håkans nya, Oskar Linnros och the xx.

NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN.
- See you soon - Coldplay.

VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
- Allt som kallas death metal och sånt skrikigt skit.

FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
- Älskade finaste Håkan.



BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
- CEO, Tom Waits, Ludwig Bell, Hurts

BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
- Lisa Ekdahls röst tycker jag är fantastisk för att den är så speciell.

VILKEN MUSIKSTIL LYSSNAR DU MEST PÅ?
- Indiepop. Popstuket överhuvudtaget tror jag.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL BLI GLAD?
- Three little birds - Bob Marley & the Wailers

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL LUGNA NER DIG?
- Hela denna listan.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU HÅNGLAR?
- Det som råkar vara på. Men jag kommer aldrig glömma första riktiga kyssen som var till Glamorous Indie Rock n' Roll med The Killers. Kanske inte den mysigaste låten men oj vad mycket minnen och känslor.

VAD LYSSNAR DU PÅ INNAN DU GÅR PÅ FEST?
- Mycket radiodängor. Just nu Dynamite - Taio Cruz.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU LAGAR MAT?
- Dom finaste med Eldkvarn eller Winnerbäcks live - för dig

.

SENASTE KONSERTEN?
- Ludwig Bell på Debaser Medis i lördags. Fin spelning.

VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?
- Tänker bara på gamla tanter i boots och cowboyhatt. Överskattat.

LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
- Är alldeles för dålig på det tyvärr. Sträcker sig nog inte så mycket längre än till Me gustas tu - Manu Chao som vi lyssnade på under spanskalektionerna.

VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
- Håkan för att han är så fin. Fast jag skulle kunna tänka mig Oskar Linnros för några dejter också..

DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?
- Världens finaste låt från världens finaste film.



SÄTT PÅ EN LÅT SOM AVSLUTAR DEN HÄR LISTAN FINT.
- Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0