ÄNTLIGEN



JAG KAN TRÄNA IGEN!!!!!111

För er kanske inte det är så märkvärdigt men jag är helt överlycklig! Har sprungit tre gånger sedan i tisdags varav en var ol-träning och det har gått bra! Självklart är jag seg och trött men jag har inte blivit sjuk (peppar peppar!), halsen har inte fuckat ur och kroppen har inte gått helt sönder. SÅ JÄKLA SKÖNT! Idag sken solen en del, det var varmt, jag hade P3 i öronen och insåg att det är sånt här jag tycker om. Förstår inte hur jag kan ha klarat mig sen i december utan det?

Nu ska jag hur som helst hoppa in i duschen och sen bege mig in till stan för att äntligen få träffa Johanna som varit borta ett halvår, Elin och kanske Karro. Sen ikväll blir det jobb i form av barnvakt. Hur bra lördag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0