en vecka fylld med kärlek

Länge sen sist. Har ägnat veckan åt att mest bara göra sånt som jag tycker om, med dom jag tycker om. Jag har varit på bio med Thea, haft filmkväll, varit hemma hos fina vänner på julfika, varit och sett Deportees, gått på julsittning med alla härliga pol.kandare och slutligen haft en riktig myshelg med fina Agnes som hälsat på. Köpt julklappar, pratat och bakat lussebullar. Finns så mycket fina vänner i min närhet. Vill bara krama om er allihop på en gång. Om en vecka åker jag hem på långt jullov. Det blir också fint. Då ska jag krama om min familj extra mycket och förhoppningsvis åka lite skidor. Och pussa på barnen på jobbet.

Kuggade tentan förresten. Lite bittert känns det allt, men när man tänker efter så är det ganska världsligt. Får en ny chans i januari. Då jäklar.
bild från i fredags, snodd av Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0