fina dagar

Ligger hemma i min säng hos mamma och pappa och det känns precis som vanligt. (förutom hösnuvan jag fått av alla hyasinter i huset..) Det spelar ingen roll vart man bor, om man kanske inte alls har flyttat, om man har rest länge eller kort - när man kommer hem hit känns allt som vanligt igen. Så hemma. Jag har egentligen ett eget hemma nuförtiden men i mitt flickrum i Älta kommer jag alltid känna mig trygg. Extra mysigt är det att vi är hemma alla fem samtidigt, det var så himla länge sen sist. Ikväll har vi ätit god middag och tittat på en sjukt intressant dokumentär på tvn. Imorgon ska vi gå på Fotografiska och sen på kvällen ska jag äntligen få hänga med min fina linköpingsfamilj igen. Middag och ölrunda på Söder coming up.

Fina dagar.

Kommentarer
Postat av: AGGE

FINA; FINA Klara ................

2011-12-26 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0