dag 2

God morgon mina vänner.

Natten har sovits igenom utan några större problem. Hade klockan på väckning vid fyra olika tider för att jag skulle få i mig tabletterna med rätt mellanrum. Det är tydligen väldigt viktigt det där, att aldrig låta värktabletterna sluta värka liksom utan kedja ihop dom med varandra. Så ska en tablett tas var sjätte timme så ska jag alltså inte vänta sex och en halv. Det är ju dumt att låta sig ha ont i onödan.

Nu sitter jag i alla fall i sovan och känner mig ganska pigg. Är dock sjukt öm i rygg/mage/nacke vilket jag inte alls förstår varför men det kanske hör till. Annars känns smärtan i halsen idag ungefär som när man har halsfluss. Inte alls skönt men man vet ju att man fixar det. Har lyckats på i mig en mosad banan och lite blåbärssoppa så läget är under kontroll. Vaknade sjukt hungrig imorse så någonting får jag nog försöka få i mig om dagarna. Säkert en väldigt effektiv bantningskur annars för dom som vill.

Nu blir det nog lite film. Anna, ska slänga upp önskelistan här sen så du kan få tips om vad du ska köpa. Bara tolv dagar kvar nu..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0