dag 7

Hej på er!

Natten inatt var väl lite av en jobbig historia kan man väl säga. Precis när jag hade somnat började det blöda igen. Lite mer än sist och jag fick väl mer eller mindre panik. Ni kan ju tänka er obehaget när det kommer blod ur munnen liksom. Det känns som att något inte riktigt är som det ska. Som tur var så slutade det blöda ungefär lika fort som det började och sen kom det inget mer alls. Med tanke på detta så tog mamma och jag beslutet att inte åka in till akuten då utan försöka sova lite och åka in direkt om det började igen. Konstigt beslut kanske ni tycker men eftersom det tog slut så himla fort och klockan var halv ett på natten kände vi mer för att sova. Sagt och gjort. Med mamma vid min sida lyckades jag till slut somna om och sov sen till klockan elva utan större problem. Inget med blödande och idag gör det inte alls lika ont som igår. Det känns som om att jag har fått hoppet tillbaks litegrann. När man är inne på dag sju och dom säger att det brukar vara bra efter nio-tio dagar så börjar man ju se ljuset i den mörka tunneln. Hoppas bara att jag inte är nått sådant där jobbigt undantag som har ont i tre veckor. Det pallar jag inte.

Hur som helst, SOLEN skiner ute och jag som inte varit ute på en vecka känner en sjuk abstinens efter frisk luft. Drar på mig dunjackan och ger mig ut i det fantastiska vädret en liten stund. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0