dag 8

En dusch och lite mascara och jag känner mig som en människa igen. Fantastiskt! Det går verkligen framåt nu hörrni. Jag har fortfarande ont men det går absolut inte att jämföra med hur det var i förrgår. Dock vågar jag inte sluta med värktabletterna än. Vaknade nämligen inatt, tre timmar efter att jag skulle tagit en tablett och hade något förjävligt ont. Så vi kämpar på ett tag till så ska det här nog ordna upp sig snart!

Nu ska jag faktiskt ta bilen och göra ett litet ärende. Det var visst någon i familjen som fyller år imorrn. Sen tänkte jag bänka mig framför Skid-VM när jag kommer hem. Damernas och herrarnas sprint idag. Kul!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Bänkad #2!! hejjja Sverige!

2011-02-24 @ 12:53:37
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0