en mycket fin lördag

Idag har jag och Nora haft det så himla bra. Har i och för sig varit high on life sen jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret och såg SOLEN. Som jag har saknat den! Vi började dagen med att åka till Sickla en sväng och köpa lite födelsedagspresenter till fabror och kusin som ska firas med god middag ikväll. Vi passade även på att köpa snygga klockor till oss själva när vi ändå var igång. En turkos/ljusblå kan nu läggas till samlingen.

När vi kom hem kunde jag inte förmå mig att gå in så vi hamnade utanför huset och ha det så här mysigt:



Kaffe, kanelbullar, sol, lillasyster och P3 = glad Klara.

Nu ska jag göra mig i ordning inför kvällens äventyr. Igår var jag och Linnea på rolig inflyttningsfest förresten, och imorrn ska jag först träffa Elin & Linnea och lite senare även Lovisa. Nästan lite för många bra saker på en och samma gång!

Puss vänner.

Kommentarer
Postat av: Carin

Shit, vad mycket snö ni har!

2011-02-12 @ 18:28:59
Postat av: kerstin

Urmysigt, precis så där vill jag ha det i morgon...bara solen tittar fram. På måndag är det dags för lek på Järlagården, får se om tillströmningen av Ullmaxköpare är stor.

2011-02-12 @ 18:58:06
Postat av: Lixy

Bra blogg =)

2011-02-13 @ 11:21:36
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0