känsliga läsare varnas!

Hey you. Som ni vet har jag haft konstant ont i halsen de senaste månaderna. Mer eller mindre men det har aldrig varit helt bra. Därför ska jag ju imorrn ÄNTLIGEN få ta bort skiten och jag är mer än glad. (Dock samtidigt väldigt orolig för alltihop men det borde väl gå bra?) Hur som helst så tänkte jag att det är lika bra att ni får se en "före-bild" så ni inte tror att jag gnäller i onödan. Och för att jag själv vill se om det faktiskt blir någon skillnad.

Så, ni som inte är så fjompiga, så här ser alltså min hals ut i dagsläget (ni andra, titta genast bort):



Och ja, jag är medveten om att jag just där avskräckte eventuella framtida ragg och säkert fler därtill men det struntar jag faktiskt i. Förhoppningsvis kommer jag inte vara så här äcklig i halsen i framtiden så då kanske ni vågar hänga med mig igen? Hope so.

Nu ska jag försöka få lite ro, kanske äta en banan (fasta efter midnatt så det gäller att passa på) och hoppas att allt går bra imorrn. Ni kan väl hålla tummarna?

Kommentarer
Postat av: Klara

vi fixar allt tillsammans! Mamma

2011-02-16 @ 22:14:16
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: kerstin

Äntligen! Det har du väntat på länge. Du ska se att det ordnar sig bra.

2011-02-16 @ 22:31:21
Postat av: MALIN

Jag håller alla tummar jag har samt krossar alla mina fingrar (det är tydligen så de lockar på lyckan i det här landet)

Lycka till älskling, allt kommer ordna sig!!

Massa pussar och kramar

2011-02-16 @ 23:14:49
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: elin

Jag tycker inte att den där bilden var så himlarns farlig. Jag har en mycket roligare från när vi fikade. Då fanns det vita mögelprickar..

Lycka till!

2011-02-17 @ 09:59:22
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0