live from Edinburgh

Hey guys!

Jag tog en liten bloggpaus på en vecka och utan att säga ett knyst tog jag flyget till Edinburgh och Malin imorse. Igår mådde jag hur illa som helst och trodde att jag åkt på magsjukan igen men efter att ha fått krama om min finaste vän hela dagen mår jag prima ballerina igen! Är så himla glad över att vara här!!

Ikväll har vi varit i stan och ätit sjukt god sushi. Sen prövade vi dumplings också, himla spännande! Nu har vi matkoma och ligger och myser i soffan. Imorrn ska vi ta bussen till Glasgow och shoppa loss och sen blir det nog lite partaj. Lär bli skoj.







Nu ska vi dricka te och mysa ännu lite mer. Ta hand om er kompisar. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: malin

tihi* då blior jag väl den första busungen att kommentera här!

Smarrigt smarrigt.. och tack för i helgen!

Lovar att jag ska försöka göra något revolutionerande med våra bilder :P Ska se till att du får dom, måste bara räkna ut hur!

Lite småseg kan man väl känna sig en dag som denna, men jag är faktiskt i full gång med läxorna (fast jag jobbar säkerligen i halvfart!)

Hoppas du mår bra vännen min (PUSS)

2011-02-06 @ 15:26:36
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: My

Ser mumsigt ut!

2011-02-09 @ 17:54:58
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0