måndag

Hej kompisar.

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Jag har haft det sjukt kul och bra i Edinburgh och var inte direkt sugen på att åka hem igår. Speciellt inte när Ellen flyr landet för tre månader utomlands idag vilket betyder att ännu en av mina bästa vänner försvinner. Det gör ont i hjärtat, jag som hatar att säga hej då till människor, men det ska nog gå bra.

Hur som helst, Edinburgh var toppen på alla sätt och Malin verkade verkligen trivas och vara glad (=glad Klara). Vi spenderade dagarna med för mycket shopping på Primark, mys, fest tills fåglarna kvittrade och gatorna var ljusa, skratt och god mat. När jag var där kände jag verkligen att jag egentligen också vill göra någonting, leva livet liksom och vara lite mer fri än vad jag är just nu men jag vet ju bara inte vart jag vill ta vägen. Och sen vågar jag nog inte riktigt. Men visst är det kittlande att känna att man kan göra lite vad man vill och inte behöver oroa sig för när klockan ringer dagen därpå..

Nu vet jag inte riktigt vad jag har att se fram emot framöver. Ska i och försig mysa med Linnea på torsdag och äntligen operera mig om drygt en vecka. Man får glädjas åt det lilla. Jag lovar att ge er bilder när jag fått dom från Malin. Tills dess får ni nöja er med detta. Vi var på födelsedagskalas i lördags med bunny-tema..



Nu ska jag ta ikapp lite förlorad sömn. Har hört att det inte funkar så men jag måste ge det ett försök. Take care. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klara, lilla söta vännen! Måste bara pusha dig lite, OM DU VILL SÅ VÅGAR DU! Ge dig iväg bara, du kommer älska det!

Bilderna, vi tar det imorgon, vet ej hur jag gör det på bästa sätt bara.. packa ihop och maila?

Puss

2011-02-08 @ 00:02:10
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0