nionde februari tvåtusenelva

Lill-lördag idag. Jag har firat dagen med en lugn och fin kväll efter en lång dag på jobbet. Jag har ätit god middag i sann italiensk delikatess-anda. Baugetter, massa goda ostar, soltorkade tomater, färsk pasta, prusciutto och oliver. Vi slog till och med på stort och jag fick ett glas rödvin så här tre veckor innan min 20-årsdag. Inte fy skam för en vanlig onsdag minsann!

Nu längtar jag tills imorrn kväll då jag ska käka middag med Linnea och sen är det bara en liten fredag på jobbet innan helgen kommer. Vet inte riktigt varför men ibland är man mer sugen/osugen på att jobba än annars. Och ibland känner man sig mer otillräcklig än andra gånger. Den känslan kan vara den värsta jag vet. När man känner att det man gör inte räcker till, fast man så gärna vill.

Ikväll är jag extra glad för att jag har en så himla fin mamma som jag kan prata om allt med också. Vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till med alla mina känslor/tankar/funderingar om jag inte hade henne.

Nu ska jag försöka komma till ro så jag snart kan sova. Det är visst en ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0