söndag

Ikväll dricker jag te för jag har ont i halsen, igen. Operationen är på torsdag och jag ska verkligen se till att jag inte blir sjuk nu så att den måste flyttas fram. Jag har väntat för länge redan och tänker minsann inte vänta ännu mer. Förutom detta lilla missöde har helgen varit himla fin. Idag har jag träffat Elin, Linnea och Lovisa (i två olika omgångar så jag hade att göra hela dagen). Är verkligen glad att dom fortfarande är kvar i landet och går att mysa med! Dock vore det ju sjyssht om Lovisa bodde lite närmre än Göteborg så man kan ses oftare men man får glädjas åt det lilla ibland. Sen har jag tittat på Solsidan vilket bara det kan rädda vilken trist söndagskväll som helst. Sen har jag skrivit önskelista också. Jag fyller ju minsann år om bara drygt två veckor! Wiho! Men,

nu blir det jag och John Blund. Det var ju det här med att hålla sig frisk. Puss och gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där önskelistan blir ju jag lite nyfiken på i alla fall. Du har inte funderat på att lägga ut den? :P

2011-02-14 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0