back to work

Hey guys.

Sitter här och beklagar mig över att det är tillbaks till jobbet som gäller imorrn. Känns som om det var igår jag fick tio dagars ledigt. Vart dom tio dagarna tog vägen kan man ju fråga sig. Hur som helst har julen varit väldigt mysig och fin på alla sätt. Tusen ton mat, goda vänner och mycket skratt. Ser dock fram emot att operera bort halsmandlarna om några veckor så jag kan börja träna ordentligt igen. Känns inte så najs att bara äta en massa och inte träna. Men snart ska vi ändra på den saken! Annars så verkar det här ändå bli en ganska fin vecka. Bara fyra dagars jobb, lek med Malin imorrn kväll, kanske träffa Emmy & Elise, kanske utgång onsdag och ännu mer lek med tjejerna på torsdag. Malin flyr ju landet på fredag så det gäller att passa på och mysa extra mycket nu innan hon är borta.

Har ni haft en bra jul förresten? Känns som det var på tok för länge sen jag hörde nått från er. Lever ni?

P.S Lyssna på den här listan om ni vill. Det gör jag mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0