bläääää


Vet ni vad jag inte orkar längre? Vara sjuk. Just nu är jag så jävla less på det att jag vill kräkas. Är dunderförkyld igen och huvudet håller på att sprängas av minsta ansträngning. Mitt så kallade immunförsvar har rent ut sagt pissat på mig sen i oktober. FYRA MÅNADER. Önskar bara att jag kunde få ha en normal träningsvecka och ta ut mig lite grann. Få känna att kroppen jobbar. Nu svullnar halsmandlarna upp (ännu mer) så fort jag försöker röra på mig.

Orkar. Inte. Mer.

Vill ha tio dagar efter sjuttonde februari NU!

Kommentarer
Postat av: malin

Lider verklgien med dig, stackare.. nu är du inte värd mer skit!! (och det är inte första gången jag konstaterar det)

När du kommer hit ska jag tvinga i dig Wisky, det ska tydligen vara en bra medicin.. och min lärare berättade att de till och med använder det på vissa sjukhus här, haha!

Puss vännen (L)

2011-01-20 @ 18:54:20
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0