god morgon kompisar!

Hej fina ni. Jag sitter på bussen på väg till jobbet nu. Dör lite av värme tack vare kombinationen dunjacka och kaffe men annars är läget ganska bra. Morgonpasset i p3 räddar ju vilken morgon som helst! Jobbar till fem idag vilket är ganska segt så jag hoppas barnen är snälla. Såg svinalängorna med mamma igår förresten. Herregud vilken film. Hade ont i magen från början till slut men oj vad bra den var ändå. Tung men oerhört viktig. Se den, tycker jag. Nu är det snart dags för bussbyte. Hoppas ni får en toppentisdag! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: malin.

Det var nog därför jag inte ville se den. Tar det någon annan gång när jag är på mer humör för elände, (när nu det kan tänkas vara? :P)



Hoppas du också hade en toppendag sötnöt!

2011-01-11 @ 17:42:50
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0