gokväll från sjukstugan

Hej kompisar!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag sov till någon gång innan halv elva (hade lyckligtvis ingen feber då efter en natt med frossa), gick upp, gjorde två mackor och lite te och sen parkerade jag mig i soffan. Vet ni vad som hände sen? Typ ingenting. Sen dess har jag suttit/legat här. Nu är klockan kvart över nio och jag ska snart krypa ner i sängen igen. Jag inser nu att det hela låter oerhört deprimerande men riktigt så farligt har det inte varit. Jag har kollat alla tolv avsnitten av Rebecca & Fiona på Svtplay, tack vare detta har jag även upptäckt deras blogg och läst mig igenom en stor del av den, druckit litervis med vatten, skypat med Mallan och nu slutligen ätit lite uppvärmd pasta och köttfärssås.

Är glad över att jag idag upptäckte Rebecca & Fiona mycket mer än jag gjort innan. Dom är ju grymma! Jag vet inte varför men jag har nog liksom missat dom mitt i allt. Har tänkt att låten varit bra men inte så mycket mer än så. Men nu blev jag minsann nyfiken på att se vad dom har att bjuda på framöver.

Nu tittar jag på Skavlan. Det är något med hur han får alla att slappna av och mer eller mindre öppna upp sig som jag tycker är väldigt fascinerande. Ikväll ska Alex Schulman (vars blogg är en av dom pricksäkraste någonsin) dit. Kanske blir dagens bästa? Vi får se!


Och med det skålar jag från soffan och önskar er en rolig fredagskväll! Jag skulle ju egentligen gått ut och levt livet med massa roliga människor, vilket jag verkligen hade sett fram emot, men jag är inte bitter. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Matilda

-- och jag jobbar. inte bitter.

2011-01-22 @ 02:26:36
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0