hi guys

Hej kompisar. Idag har varit en fin dag. Jag fick sova tills frukosten stod på bordet = bästa med helgerna, sen åkte jag lite skidor med mamma innan vi skyndade hem till Tour de ski. Synd bara att det gick så dåligt för svenskarna, annars hade jag varit ännu gladare. Dagens bästa var utan tvekan att skypa med Agnes. Åh vad jag kom på att jag saknar henne, min fina vän! Jag hoppas operationstiden för halsen bokas snart så jag vet när jag kan vara ledig och redo att träffa fröken. Nu måste jag sova, klockan bara sprang iväg. Varför gör den alltid det? Ville nog egentligen bara säga hej. Och gonatt. Ta hand om er hörrni.

Kommentarer
Postat av: malin.

Nåh! Det lät som en härlig dag!

Lite avis, här går det inte att åka skidor :P

Kanske kan vi få till en 3-mansskype någon dag!? hehe..

Puss vännen

2011-01-09 @ 01:35:21
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0