New years eve 10-11

Igår var det ju nyårsafton. Det jag tycker är roligast med nyårsafton är att alla är så finklädda. Det är liksom som att man tar på sig det finaste man får tag på för att på ett fint sätt tacka för året som varit och välkomna det nya. Lite högtidligt sådär. Min nyårsaftonskväll spenderades ute i Tullinge med ett gäng blandade orienterare. Massa god mat, gott vin och glad stämning gjorde kvällen till en alldeles lagom nyårafton. Inte spårad men inte alls tråkig. Bra helt enkelt. Tolvslaget kom och jag bestämde mig för att skippa det där med nyårslöften. Jag tror för det första inte att jag kommer kunna hitta på några bra och sen är chansen att jag nu skulle hålla dom typ lika med noll.



En av alla pissepauser. Jag slutar aldrig förvånas över hur vinet bokstavligt talat går rakt igenom kroppen. Why is that?



2011 nu. Vi ser väl till att det här blir ett fett år? Ok? Bra!

Kommentarer
Postat av: kungkarro

Hahaha ofta jag inte märker att Göran saltar min tårta

2011-01-01 @ 20:32:07
Postat av: Klara

haha Karro var det kanske bag in boxen som spökade lite? ;)

2011-01-03 @ 23:01:51
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0