2010 i listform

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten och började jobba heltid.

Har du några nyårslöften?
Nej, inga mer än att försöka må så bra jag bara kan och känna efter vad jag vill.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Slovakien, Ungern och Danmark.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 juni, studenten.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag fixade gymnasiet så bra, hade en fin sommar och redan i slutet av augusti fick ett heltidsjobb på en förskola (precis som jag så gärna velat).

Största misstaget?
Inga stora som jag minns men jag är övertygad om att jag har gjort dumma och tokiga saker under året. Vem gör inte det? Dock tror jag att allt jag varit med om gjort mig till den jag är idag, så det är dumt att ångra saker i onödan.

Bästa köpet?
Min dunjacka!

Vad spenderade du mest pengar på?
Samma som ovan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten, Way out West, att jag fick jobb, fina människor och massa annat.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Always on my mind - Joel Alme, Från och med du & Annie Hall - Oskar Linnros, Hang with me - Robyn

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, absolut.

Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat, man kan aldrig skratta för mycket.

Favoritprogram på TV
Ensam mamma söker!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vaknade upp i Hallsberg, umgicks med fina vänner och var på minikalas.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ganska vanlig, vad det nu innebär. Vågar nog lite mer ju längre tiden går. Och har nog blivit lite "tjejigare" klädmässigt.

Den bästa nya personen du träffade?
Oj. Hjärnsläpp. Det känns som att alla jag känner har jag känt hur länge som helst, vilket såklart inte är sant. Fyller på här när jag rett ut vilka jag träffat när. Eller får jag säga Oskar Linnros för att jag är lite kär i honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0