veckan som gick för fort

Hej guys!

Veckan har bara försvunnit. När jag tänker efter så säger man alltid det, att tiden bara flyger iväg. Är det inte konstigt då att vissa dagar känns så himla långa men sen vips har det gått en vecka till?

Hur som helst, söndag idag. Helgen har varit skitrolig och nu är den snart slut. I fredags hade vi 20-talsfest på jobbet. Ni skulle sett! Jag har nog aldrig varit på en maskerad där alla gått in så seriöst för utklädningen. Sen igår var det dags igen. Gjorde ingenting vettigt alls på dagen, (det blir så ofta så..) men sen mötte jag upp Elin och Linnea och åkte hem till Matilda med ett gäng vin- och spelsugna människor. Vi hade tänkt gå ut efteråt men vi var så uppe i spelen så helt plötsligt var klockan ett och sängen lockade mer än att ta sig in mot stan. Skitkul kväll i alla fall! Idag vaknade jag med Elin i huset och sen har jag haft photosession med henne och Ellen på Järlagården. Dock inte så exotiskt som det låter.. Vi skulle hjälpa en kompis och ta lite massagebilder så det var det vi sysslade med. Hoppas bara att resultatet blir godkänt!

Och förresten hörrni, ni vet väl att Solsidan har säsongspremiär ikväll kl 20? Kan knappt vänta.

Kommentarer
Postat av: malin.

Hey babe!

Det låter ju alldeles toppenbra!

Härligt att du haft en rolig helg, och vad bra att ni fick till massagebilderna!

Jag VILL också se solsidan :(

PUSS på dig!

2011-01-16 @ 16:43:35
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: Karin

!!!! Tack för påminnelsen om solsidan, skulle glömt annars!

2011-01-16 @ 18:48:25
Postat av: Anonym

MEANT TO BE, mmmmmm fötter hahah

2011-01-16 @ 21:21:53
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0