Hej

Jag är hemma igen. En liten snabbis på två dagar innan det bär iväg på nya äventyr. Denna gången till Fritsla utanför Borås för att hälsa på morfar några dagar. En sommar på vift kan man nog säga men jag gillar det. Jag passar på att uppleva och se allt det där jag inte ser annars.

Kom just hem från en road trip med tjejerna. Vi tog bilen i måndags och tog oss fram mellan Uppsala, Öregrund, Gävle och Ockelbo innan vi till slut anlände till slutdestinationen på O-ringen i onsdags kväll. Två dagar på TC och en riktigt rolig fest senare vände vi hemåt igen. Perfekt upplägg och underbart sällskap. Första gången man överhuvudtaget inte behövde tröttna på campinglivet innan det tog slut.

Jag har ju varit i Kroatien också. Det var hur fantastiskt som helst. Tolv dagar i paradiset. Jag har tusen bilder som ni ska få se snart. Tagna med nya kameran dessutom.

Andra bra saker som hänt är att jag har fått en lägenhet i Linköping. En etta på 27 kvadrat. Jag har inte tackat ja än men tänkte nog göra det snart. Hoppas bara att den kan bli sådär mysig som jag har tänkt mig. Är det förresten någon som vet om man får måla om i en hyreslägenhet? (Har en grön vägg som vill bli vit)

Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud, vilken sommar du har haft! Och grattis till lägenheten :) Så som jag alltid har fått höra så får man måla om hur man vill i en hyreslägenhet så länge man målar tillbaka till någon neutral färg (vit) när man ska flytta ut. Så i det här fallet borde väl vara den förra gästen som varit lat helt enkelt, och det borde inte vara några problem för dig att måla vitt.

2011-08-01 @ 09:14:44
URL: http://vartduvillsafortdukan.blogg.se/
Postat av: Klara

Ja, Karin det har varit en himla massa farande och flängande men jag tänkte att det var lika bra att passa på när jag har möjligheten :) Är oerhört nöjd och glad än så länge! Tack! Kanon, då satsar jag på att rolla den stackars väggen lite vitare. Hoppas vi ses på Way out west förresten! Kram på dig!

2011-08-01 @ 10:40:04
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0