the last few days


Förra lördagen var vi ute så länge att vi mötte tidningsbudet och fick med oss lite tidningar på vägen hem genom stan.


I måndags fick jag äntligen träffa Ellen igen efter någon vecka ifrån varandra. Fina vän.


Sen åkte jag ut till vackra Muskö och umgicks med familjen i några dagar.


Gullunge.




Sen åkte jag hem, var hemma en timme och stack sen sjukt otippat på rockfestival i Gävle över natten. Linnea träffade nämligen Bullet for my valentines ljudkille i onsdags som skrev upp oss på vip-listan och vips så var vi inne. Tokigt men oj så kul!


Pepp tjej på mini road-trip!




Sjukt bra vecka hittills! Idag har det dock varit rörigt värre och jag har gjort tusen olika saker samtidigt. Jag, Malin och Agnes sticker ju nämligen till Kroatien imorrn(!!) så det har varit en del att fixa men nu är jag nog med i matchen. Känner på mig att det kommer bli hur bra som helst.

Jag har köpt kamera förresten! ÄNTLIGEN säger nog både ni och jag. Det blev en kompaktkamera. En Nikon Coolpix P300. Tror vi kommer få ett fint och långt förhållande tillsammans. Har inte hunnit ta några bilder än men mycket säger mig att dom i vilket fall kommer slå kvalitén på de flesta bilder som brukar dyka upp här.

Nu; sängen. Imorrn; Kroatien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0