dance dance dance

Idag kan jag ha haft en av de segaste bakisdagarna någonsin. Kom hem från Finland och Jukkola imorse och sen har man visst mått som man förtjänat. Trött och jävlig. Men som alltid så är Jukkola något utöver det vanliga så det var det värt tio gånger om. Imorrn börjar förresten min sista jobbvecka. Tre dagar innan jag blir arbetslös/student/fri. Tänkte fira det med att åka till Agnes och kära Hallsberg för att fira lite midsommar med fina, saknade människor. Känns som att det kan bli riktigt bra.

Kom förresten på att jag inte visat bilderna sen senast fröken var här så ni får dom nu (dålig bloggerska, ajaj..).

Blir helt varm i hjärtat av den här bilden
Vi gick förbi Alex Schulmans "skräplitteraturs"-affär och fick syn på denna. Nästan så man blev lite shoppingsugen.


Bättre balkonghäng
En vanlig dag på jobbet..

Tre dagar kvar alltså. Sen går vi all-in för den här sommaren som faktiskt redan har börjat oerhört bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0